Klantenservice

 

Wanneer u vragen heeft en deze niet kunt terug vinden bij de meest gestelde vragen of op onze pagina’s? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. U kunt ons telefonisch bereiken tijdens kantoortijden. U kunt ons bellen op 0413 27 28 11

 

Wanneer u het terug bel formulier heeft ingevuld zullen wij binnen 1 werkdag contact met u opnemen.

 

contact

U kunt ons ook bereiken via Whatsapp op nummer 06-83520138

Openingstijden

  • Gesloten
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 09:00 - 15:30

Meest gestelde vragen

1. Wat is er te zien in het Tuin Inspiratie Centrum?

In het Tuin Inspiratie Centrum hebben we diverse voorbeelden staan van bestratingsmaterialen, tuinverlichting, waterelementen, kunstgras, plantenbakken, stapelblokken, diverse houtsoorten en een aantal overkappingen/buitenkamers. Ons doel is vooral om kennis te maken met elkaar en jou te inspireren met diverse tuin ideeën en mogelijkheden waar je zelf nog niet aan had gedacht.

2. Legt u alleen maar exclusieve tuinen aan?

Nee van gewone voor- en achtertuinen, tot grote projecten. Tuinen met een hoog beleving niveau is wel onze specialiteit. Onze tuinen

3. Zijn er kosten verbonden aan het maken van een offerte?

Nee, als u met ons de juiste stappen zet, zijn er geen kosten verbonden aan het maken van een offerte.

4. Doen jullie ook aan tuinonderhoud?

Jazeker, voor het onderhoud van tuinen hebben we zelfs een speciaal team. David Tielemans is daarvoor het juiste aanspreekpunt. David is zelfs via What’s app bereikbaar voor onderhoudsvragen. Onderhoud

5. Verkoopt u ook planten op uw bedrijf?

We hebben een bijzonder voorraad meerstammige en solitaire heesters staan die geschikt zijn als blikvangers in de tuin. De overige beplanting wordt bij ons besteld bij de leverancier nadat we een beplantingsplan hebben gemaakt.

6. Kunnen we een afspraak ook s ‘avonds of in het weekend inplannen?

Ja dat kan zeker, op dinsdag- en donderavond kunnen we een afspraak inplannen en op zaterdagen zijn we ook geopend. klantenservice

7. Werkt u met onderaannemers of ZZP’ers?

Nee de tuinen die we bij de Groot realiseren maken we volledig met ons eigen team. Alle mensen, machines, kennis en kunde hebben we in eigen huis en zelfs hebben we een werkplaats voor het produceren van houten overkappingen en buitenkamers. ons team

8. Wat is de werkwijze van de Groot Hoveniers voor het aanleggen van een nieuwe tuin?
  1. We plannen een kennismakingsgesprek bij jou thuis of bij ons in het Tuin Inspiratie Centrum in. Tijdens dit gesprek inventariseren we wat jouw wensen zijn en laten we je kennis maken met diverse tuinmaterialen. Tevens ontvang je van ons een huiswerkopdracht, het maken van een moodboard.
  2. Je gaat aan de slag met het maken van een moodboard en wij gaan een planning maken voor het ontwerpen van de tuin en het maken van de offerte.
  3. In een tweede gesprek presenteren we het tuinontwerp bij ons thuis in het Tuin Inspiratie Centrum en nemen we samen de offerte door.
  4. Tijdens het derde gesprek ga je samen met ons op stap om de materialen bij de leverancier uit te zoeken en helpen we je met het maken van de juiste keuzes. Wij zorgen ervoor dat het mooi wordt!
  5. Alle veranderingen in het ontwerp en de offerte worden door ons verwerkt en als alles na wens is aangepast kunnen we een planning maken voor de uitvoering van de tuin.
9. Ik heb bouwplannen, wanneer schakel ik de hovenier / tuinarchitect in?

Wanneer je bouwplannen hebt is het belangrijk om vroegtijdig de tuinarchitect in te schakelen. Zodra er begonnen is met bouwen raden wij u aan om contact met ons op te nemen voor het eerste kennismakingsgesprek. Als wij vroegtijdig mee kunnen denken kan dat leiden tot een financieel voordeel.